Cosul meu
Nu exista produse in cos
Comanda
Cautare avansata

Intrebari frecvente

Q: Cum livrati ? Posta/curier sau se ridica personal?

A: Ca modalitati de livrare avem disponibile, pentru moment, urmatoarele variante (incepand cu 20 Noiembrie 2015 livrarea la punct de intalnire este suspendata):

1. posta romana [cu livrare 9 lei]

2. curier rapid. Disponibil doar pentru Bucuresti si zonele cu centre Fancourier. Costurile variaza in functie de modalitatea de plata (avans sau ramburs) si incep de la aproximativ 17 lei.

 

Q: Care este diferenta intre status "in stoc" si statusul "stoc limitat"?

A: Produsele  "stoc limitat" NU vor mai fi disponibile dupa epuizarea stocului. Cele "in stoc" vor fi disponibile constant, permanent sau periodic in magazin.

 

Q: Este sigur sa platesc cu cardul?

A: Da este. Mobilpay™ nu stocheaza datele confidentiale ale cardului tau, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile tale sunt in siguranta. Mai mult, prin inrolarea cardului in programul 3D-Secure poti obtine o parola suplimentara special creata pentru plata online, pe care o poti folosi ca PIN virtual.

 

Q: Cosul de cumparaturi se pastreaza?

A: Produsele  din cosul unui utilizator inregistrat se pastreaza la delogare, chiar daca nu "ai mers la casa cu el". La urmatoarea relogare vei regasi produsele "pastrate in cos". Atentie insa:

 - daca ai ceva in cos de la o sesiune anterioara de cumparaturi (sa ii spunem "cos vechi") si te apuci de cumparaturi fara a fi logat si pui ceva in un nou cos (pe acest al 2-lea cos sa il numim "cosul utilizatorului anonim"), la logare cosul nou creat, cel al utilizatorului anonim va prevala si va inlocui cosul vechi. 

 

Q: Care este comanda minima?

A: Pe situl nostru nu exista comanda minima.

 

Q: Am lansat deja o comanda si as vrea sa mai adaug ceva la ea. Cum procedez?

A: In cazul in care comanda este "neprocesata" sau "in curs de procesare", te rugam sa ne trimiti un mesaj la office@margeledelicioase.ro care sa indice pentru ce numar de comanda este completarea, precum si produsele, cantitatile si codurile produselor pe care doresti sa le mai adaugi. Suplimentarea unei comenzi altfel decat cum este descris mai sus, va fi tratata ca o comanda separata, urmand a fi expediata separat. Comenzile aflate in statusul de "facturata si ambalata" NU pot fi suplimentate. Orice completare va fi considerata o noua comanda, urmand a fi expediata separat.

Magazin online de margele si accesorii

Margele Delicioase
Becatei 6A, Sector 3, Bucuresti,
Telefon: 0740.051.354
Se incarca...